CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 16, 2008

penggunaan perbincangan elektronik dalam bidang kejururawatan (sebagai pelajar jururawat dan bakal jururawat)

Pada pendapat saya, perbincangan elektronik seperti ini adalah bagus kerana :

  • untuk tujuan reunion selepas kerja
  • untuk tujuan menghimpunkan kembali rakan - rakan lama
  • untuk mengetahui masalah dan membincangkan isu semasa yang berkaitan dengan bidang kejururawatan dan perubatan

Saya memikirkan tajuk yang sesuai untuk dimasukkan dalam yahoo group saya. Selain itu, saya juga memikirkan apakah respons yang bakal saya dapat apabila tajuk ini diketengahkan. Saya juga melihat melalui pemerhatian saya sendiri serta mengetahu sedikit sebanyak masalah yang dialami. Saya juga ada menanyakan sedikit soalan kepada pelajar kedoktoran bagi tujuan untuk mendapatkan respons mereka. Tidak adil rasanya jika saya hanya menanyakan respons pada sebelah pihak.

0 comments: