CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 19, 2008

NEXT PERANCANGAN

Selepas saya menyenaraikan kesemua alamat URL yang telah saya cari berdasarkan enjin pencarian yang diperkenalkan di METKU,

  • saya akan membuat penilaian mengenai kesemua URL tersebut
  • mengapa saya memilih URL tersebut
  • adakah kesemua URL tersebut memenuhi kriteria yang betul
  • jika terdapat sebarang maklumat yang tidak berkaitan atau lari dari tajuk, saya akan mengubah alamat URL tersebut
  • tujuan saya menyenaraikan kesemua alamat URL ini adalah untuk memudahkan proses pencarian dan meneliti maklumat yang ada.
  • ini adalah penting saya membuat demikian kerana jika saya tidak menyenaraikan dulu alamat - alamat ini, saya terpaksa mencari lagi dan ini akan menyebabkan tugasan saya bertambah rumit.
  • selain itu juga, saya akan mengupdate maklumat - maklumat terkini dalam blog mengenai perkembangan semasa.

0 comments: